SEMESTER!

Nu mina kära vänner har familjen Hansson/Stenman semester :) (eller egentligen om två timmar men skit samma, jag och Casper har redan börjat semester mysa)

I veckan ska vi umgås (typ sitta ihop) äta gott, sola, bada och BUSA i massor tillsammans med våra fina vänner.
Det är så livet ska vara!

Nu ska jag ringa min finfin vän Marika och kolla om hon är vid liv och har kunnat sova, för jag gissar att hon är lite nervös. Men det får man vara när man ska premiärflyga :) och jag har lovat henne att hon ska få hålla min hand. (Har packat ner bandage och gips i väska)

Ni får ha det så bra medans vi är borta!

Hasta la vista!

Malin - Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Marika

Hålla din hand? Pfss du skynda dig ju och sätta dig bakom mig för du insåg i sista minut hur hårt jag skulle hålla! : )HAHA!

2011-05-22 @ 23:17:49
URL: http://marika86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0