Fullspäckad dag!

Nu har vi alltså klarat av babysången, lunch och besök på både skatteverket och banken.
Såförhoppningsvis har jag lösningen på ett problem.

Nu har jag precis skakat ihop en GR2 och ska varva ner fem sekunder.
De ringde nyss från DHL och ska köra ut mitt paket som jag beställt så det borde kommer när som helst :)

Sen är det röja här hemma som gäller och tvätta lite. Det behövs alltid här hemma hos oss...
På eftermiddagen kommer Daniel och Jessica hit, woho! Det var på tiden minsann :)

Vad kvällen har att erbjuda får man se. P ska jobba över iallafall och jag ska göra färdigt det sista i min deklaration och skicka in den.

Tråkigt väder är det idag så tur att man har tråkiga sysslor att göra.
Hoppas ni får en bra dag!

Malin - Its time to think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0