FREDAG!

Hej på er!
Såg att det var två veckor sen jag senast skrev här...
Hallå, kan någon snäll människa därute berätta förbi var sjutton tiden tar vägen?

Nu är det ny månad igen. FEBRUARI!
Denna månad har vi många som fyller år som ska firas. Mycket trevligt!
Jag får också passa på att gratta ERIK som fyller år idag :)

I veckan har jag hunnit städa, bädda rent, tvättat och tagit hand om tvätten.
Så nu är lägenheten fin och fräsch så jag med gott samvete kan ta helg och bara mysa tillsammans med min älskling som jag förövrigt knappt har sett denna vecka.

Jag är super pigg idag så jag undrar om man kanske skulle ta sig en långpromenad innan man gör sig klar och åker till stan.

Hoppas ni har det bra!

Malin - på språng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0