Nu börjar hösten smyga på...

Jaha, nu börjar det bli mörkt på kvällarna och det har börja komma sån där kall höstluft.
Jag tycker faktiskt hösten är riktigt mysig men det känns tråkigt att sommaren börjar lida mot sitt slut.
För den här sommaren har varit så jäkla bra på alla sätt och vis. En helt perfekt sommar.

Snart börjar vardagen igen. Casper börjar på dagis, Petter börjar och jobba, och vad jag gör det återstår att se. Men jag håller både tummar och tår för att det ska bli skola till hösten.

Jag ska återkomma med ett inlägg om min fina sommar och vad vi har gjort eftersom det har varit ganska tyst på bloggen. Men det får bli senare...

Ikväll såg jag tre syskon spela fotboll tillsammans. Att se dem skratta och ha roligt värmde i mitt hjärta.
Det var en stund som de alla tre behövde för det är inte ofta de ses. För hur man än vänder och vrider på saker och vad som än händer har syskon alltid ett speciellt band. Det har jag lärt mig nu.

Ibland måste man bara göra saker för att man bryr sig så otroligt mycket.
För att man älskar någon.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen med mina två hjärtan.
Efter en sjukt rolig kväll igår är jag jätte trött.

Hoppas ni alla har det bra.

Malin- Se livet från den ljusa sidan och plötsligt blir allt så mycket lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0