En riktigt bra dag!

Har haft full rulle  idag.

Började med att släppa av sambon på golfbanan. (Det är ungefär som dagis fast för golfnördar...) Jag och Casper tog oss en tur och hälsade på farmor, min farmor alltså. Sen tittade vi in en sväng till fina Sara som bjöd på kärleksmums. Vi snackade skit medans Casper förstörde för katten som försökte jaga fåglar.

Sen plockade vi upp en lycklig sambo på golfbanan igen. Lycklig var han dels för att han hade fått spela en 18håls runda i lugn och ro, dels för att det hade gått riktigt bra med fåglar, örnar och allt vad det nu heter!

Vi körde till Coop för att inhandla fönsterbrädor till köket och hallen, hittade en hel del annat smått och gott också.
Sen  åkte vi hem för att äta middag innan jag skulle iväg på svinglektion.

Ja, svinglektionen är ju ett kaptiel för sig. Jag träffade bollen och jag träffade INTE någon annan i huvudet så enligt mina mått mätt var den ganska lyckad. Däremot har jag ont i varenda konstig muskel som man aldrig annars har haft ont i...

Nu ikväll har jag och Casper varit med Åsa och Felix i lekparken och busat. Det var en utslagen hjälte som somnade gott i kväll. Hans mamma ska nu koka en kopp te och se lite tv innan hans pappa kommer hem från korp fotbollen. Undrar hur skadorna ser ut ikväll?

Imorgon är det inskrivning i skolan. Spännande :) Ska försöka att inte göra bort mig första dagen :)

Hoppas ni alla har haft en bra dag!

Malin - Har muskel som man inte visste fanns! (Dåligt tränade också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0