Åh Malin hon är trött!

Hej på er!

Imorse när jag låg och drog mig i sängen innan C hade vaknat så hörde jag plötsligt hur han ligger och pratar. Där låg han säkert en halvtimme och pratade med gosedjuren och spelade i speldosan innan han började ropa "Mamma, mamma, mamma". Goungen min gav mamma en chans att vakna till på morgonen innan det var dags att kliva upp och busa ;) För sen var det en hilding vildning jag hade som var i precis allt! :)

Tillslut kom jag fram till att han behövde lite aktivering idag men det var ju så tråkigt väder ut.
Så vi åkte och hälsa på Jenny och Milo. Där var också Camilla och lilla Melina så det blev en riktigt trevlig förmiddag med varma mackor till lunch.

Nu ikväll är jag jätte trött och ska nog krypa ner under täcket snart.
Imorgon blir det jobb för hela slanten :) och så ser även helgen ut!
Så Petter, han får minsann vara hemmapappa denna helg också ;)

Hoppas ni alla har det bra trots det tråkiga vädret :)

Malin - Nöjd!

Kommentarer
Postat av: Marika

Känner igen det där med att dom är i ALLT!

Men det ska ju trots allt vara lite fart i småkillar, vi kan ju inte ha de för lugnt! Haha : )

Hoppas det går bra och jobba i helgen!!

2011-04-09 @ 16:41:31
URL: http://marika86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0