Mysig hemmadag!

Idag vaknade Casper kring 8, det är skönt att han har börjat sova lite längre :)

När jag såg vädret ute bestämde jag mig för att det fick bli en hemma dag. Kände också att jag behövde vila lite, var jätte trött.

Casper har fortfarande lite ont i benen sen sprutan och tand nr2 har spruckigt igenom under natten så han har haft en riktig famn dag. Inte för att det gör så mycket, det är bara mysigt men man får inte så mycket gjort.
Men det är ju inte som att disken diskar sig själv eller tvätten tvättar sig själv? Den finns kvar och kan vänta...

Han har iallafall sovit lite mellan varven och då har jag förklarat krig mot tvätten. Det känns som om vi har en magisk tvättkorg som fyller på sig själv med smutstvätt så fort det är slut. Känner du igen syndromet??

Annars har vi legat i soffan och myst. Jag passade på att se filmen The last song, den var faktiskt ganska bra. Själva filmen var inte så speciell men mot slutet blev den riktigt bra.

Nu väntar jag på att Petter ska komma hem så ska jag åka och träna lite.
Marika, är du taggad för Spin och Core??

Malin - Undra om tvätten i torktumlaren är torr?

Kommentarer
Postat av: Marika

Klart jag var laddad för Spin & Core! :) Och vi kom ju därifrån levande, grymt bra jobbat av oss ikväll! :)

2010-09-23 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0