Saknar!

eller längtar efter? Vet inte riktigt...

Hur som helst saknar/längtar jag så otroligt mycket efter mina underbara "storasyrror".
De bästa tjejerna i världen :)

Vissa dagar saknar jag dem mer.
Jag saknar alla dessa spontana fikaträffar och skvallerstunder. Då vi hittade på allt och ingenting tillsammans.
Nu när de har varit hemma har vi haft så mycket för oss att vi knappt hunnit träffas, tråkigt och jag har dåligt samvete :/

Jag HOPPAS verkligen vi hinner med en massa sånna stunder snart. Ska försöka planera in ett besök till hyttan i höst/vinter. Sen hoppas jag också på att åka med dessa tjejer utomlands till våren kanske ;)

Tittade just på lite bilder och hittade dessa:


Grillning


Kalaset nått år



Midsommar förra året


Bra smak kanske?!


THAI!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina bilder! Kul att kamren får följa med på alla upptåg!

2010-10-01 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0