workday!

Jepp, idag lämnar jag åter igen över ansvaret till kära faster Frida och svärfar :)
Ska åka och jobba på folkhögsskolan och sen till Coop Arena.

Var och jobbade igår också, på folkhögskolan och jag kan säga att det var hur roligt som helst!
Jag trivs verkligen som fisken i vattnet där och alla är så snälla.
När jag kom fick jag en kram av alla och frågade hur allt var och hur lilleman mådde :) Sånt värmer!

Här hemma händer det också grejer. Det som ska bli vårt sovrum är numera färdig tapetserat och blev JÄTTEFINT och igår på kvällen monterade jag ihop en av garderoberna från IKEA.

Jusste, har ju glömt berätta att vi var till IKEA förra helgen och handlade en massa till lägenheten.
Det kommer bli så bra och fint här när allt väl är färdigt, men det tar sin lilla tid :)

Återkommer när det finns mer tid.

Malin - Sparar föräldradagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0