Nu är det helg...

...och på måndag är det bara 2 veckor kvar tills vi får nya lägenheten. Det gillar vi mycket!
Så på måndag ska jag försöka börja packa lite sånt som vi inte använder. Så jag måste väl LOVA att jag inte ska bära tungt, ha händerna ovanför huvudet, inte överanstränga mig m.m

Ska bli så skönt att börja fixa och dona i lägenheten. Efter en dag med svärföräldrarna på kakelhuset och storheden vet jag nu hur jag vill ha det. TACK Ann och Tobbe för all hjälp! Det är guldvärt!
Tack även till mamma och pappa som har hjälpt oss att hitta alla barngrejer och kläder :) Jag och Petter måste ha världens bästa föräldrar som alltid ställer upp och gör allt för att vi ska ha det bra! Hade varit tufft utan er! Sen måste jag ju också säga att vi har ett otroligt stöd från blivande faster och farbror också, tack för att ni finns!

Nu idag har vi kanon väder här. Solen skiner och det är några plus grader så jag funderar på att ta mig en promenad. Sen ikväll ska vi över till M, R och lille R på middag. Det ska bli trevligt!

Förresten så lurade jag mamma upp på stan här om dagen, och gissa vad vi kom hem med? Joo, den fina turkosa overallen och en matchande mössa till. Våran lilla kille kommer bli tokfin i den :)

Mamma: Haha, tack för overallen och mössan! Du är bäst! fast vi glömde de vi gick upp för...

Faster Frida: Kan bara säga tack detsamma :) Kan du förresten komma och hjälpa mig packa någon dag nästa vecka? Om du har tid?

Choppe: Jag tycker faktiskt han kan komma nu också! Jaa, du har rätt 2010 kommer bli ett helt fantastiskt år och säkert 2011 också!

Maria: Jo det var ändå rätt kul att träffa andra med en liten kula på magen :) Vad tyckte du om eran?
Precis det är ju inte som att man har ont för att man gjort illa sig utan för att det kommer något underbart. Sen säger ju alla att smärtan går över på en gång. Så jag tror inte vi har något att oroa oss för!

ILA: ååh, vad spännande! Vi bor kvar då och sen har vi ju eftersändning. Så posten skickas till oss iallafall :)

Nä, nu måste jag faktiskt ta och göra nå känner jag.

Malin - Håll tummarna för lägenheten nu!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0