Nu är det fredag... IGEN!

Fy vad den här veckan har flugit iväg. Känns som om jag gjort massor men ändå inte hunnit någonting.
Det har iallafall blivit lite ändrade planer i renoveringsarbetet i nya lägenheten.

Köket lämnar vi precis som det är och river ut det till hösten istället. IKEA kök here we come!
Tapeten som jag skulle ha i hallen var en beställningsvara från England och skulle ta minst 14 dagar att komma.
Vilket betyder att jag inte har tid att vänta :)

Vad har annars hänt i veckan?

* Jag har sålt lägenheten!

* Faster Frida har varit här och hjälpt mig packa en dag. TACK!
Plus att vi var på stan och hon köpte en ursnygg jacka ;)

* Jenny, Emil och snyggingen Milo var  på besök :)

* Vi har tvättat, packat, fixat och donat...

* Har varit på stan med M och tittat runt lite.

* Har varit till barnmorskan


Jag och M var på stan igår. Snacka om att jag är less på att vara gravid nu, jag vill bara få min lillavän till världen nu. Dessutom vill jag köpa lite nya vårkläder och faktiskt känna mig lite fin. Just nu kan jag informera om att det är bara mjukisbyxor som funkar och det är inte så roligt...

Barnmorske besöket igår gick bra som vanligt. Lillvännen ligger rätt och nu är det bara vänta...
Helst får han ju stanna i magen minst två veckor till så vi hinner få färdigt i lägenheten.
Alla prover såg bra ut och han hade växt rätt mycket.

Malin - Nä nu lite kaffe, sen packa, sen åka och hämta mor...

Kommentarer
Postat av: Faster F

Javisst är den snygg jackan, blir kul när vi ska matcha varandra ;)

2010-03-20 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0