Nostalgisk.

Igår var vi och firade Fridas student.
Tror ni man blir nå nostalgisk där man går på stan?
Man ser alla glada studenter, lastbilsflak, alla stolta släktningar, det är lätt att tänka tillbaka till sin egen student.
Dock kan jag inte förstå att det är tre år sen vi själva har gått ut...
Tänk vad mycket som har hänt på dessa år.

Man har hunnit jobba, varit i Thailand 3 månader, träffa världens bästa kille, köpt lägenhet och bil, förlova sig, blivit stolt mamma till en underbar liten kille, träffat en MASSA nya människor, lärt sig leva det "riktiga" livet... och det är bara en del av vad som har hänt! Hann ju hända en rad tråkiga saker också, men det har ju gjort mig till den jag är idag. En sak jag verkligen har lärt mig är vem som är mina riktiga vänner och att man ska leva livet och göra varje dag till den bästa. Fortsätter mitt liv vara så här fint och bra kan jag inte annat än skratta mig lycklig. För lycklig, det är precis det jag är! (förutom på vårt badrum, haha!) 


Här är en bild från någon kväll innan studenten. Vi träffades tjejerna från klassen och
partade :) Vi träffas faktiskt någongång då och då fortfarande och går ut. Dock har alla förändrats rätt mycket...

Nog om mig. I år var det Fridas tur att ta studenten. Jag grattar henne ännu en gång och kan inte låta bli att tycka hon har varit hur duktig som helst. Hon har klarat skolan fast hon haft en del uppförsbackar, dessutom med GRYMMA betyg. Nä, Frida, jag beundrar dig och önskar dig all lycka inför framtiden. Casper har verkligen en faster att se upp till och vara stolt över. (ska lägga upp några fina bilder från firandet senare)

Säger också ett stort grattis till Elvira som också har varit enormt duktig och tagit studenten :)

Sänder också en tanke till mitt kusinbarn M som var med om den hemska olyckan med trappan som rasade i Umeå. Vi hoppas du kryar på dig snabbt och GRATTIS till studenten du med :)

Malin -
Tackar alla som gjorde att jag klarade av att ta studenten för tre år sedan. Något som för mig var väldigt tungt...









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0