En riktigt lyckad helg!

Lillkillen har mått bara fint hela helgen och det är ju skönt!
Han har nästan varit busigare än vanligt... Puh vad jag är slut i armarna!

I Fredags sov hela familjen nästan hela dagen. Sen mötte jag upp Elina, Elin och Emma på stan för en kopp kaffe och sen bar det ut till Måttsund för att göra oss i ordning. Jag hade ju nämligen fått ledigt från mammaledigheten :) Casper var hemma med pappa och det tyckte nog de båda var riktigt mysigt.

Jag hade på mig en färgglad axelbandslös topp med rosett bak. Låter lite konstigt men den är snygg. Till den hade jag tunna svarta leggings och en svart kjol. På fossingarna hade jag ett par kilklackar som har hängt med i måååånga år. (Ni får väl se någon bild senare)

Vi började med inflyttningsfest hos Sandra och Frank. Där bjöds det på en riktigt god bål och sen blev det ölspel av alla varianter. Sen åkte vi till Allstar men där var det inget drag alls så då blev det en liten crusing istället.

TACK tjejer för en mycket trevlig kväll, jag är glad att jag har er!

På lördagen skjutsade Petter ut mig, Elina och Casper till Måttsund.
Där blev det att äta pizza, glass, godis, chips och allt annat möjligt gott!
Medans vi såg på kungabröllopet och skvallrade.
Casper busade på med alla och Faster Frida fick sig då träning i armarna.

Vi har sovit i stan hos mamma och pappa hela helgen. Det har varit riktigt skönt :)
Tur att de har världens bästa gästrum nu!

Nu idag får vi se vad vi hittar på. Jag och Petter hade tänkt fira lite iallafall :)

Malin - Kärleken övervinner allt sa Petter och blev prinsen av mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Faster F

Skojja inte, kan säga att det KÄÄNNS då i armarna! Var en liten annorlunda träningsform men roligare än på gymmet ;) Haha

2010-06-20 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0