Nu har vi äntligen bestämt oss!

Hej hopp!

Nu har vi äntligen fått sålt vår Emmaljunga Citycross från 2008.
Vi köpte ju en begagnad vagn för att prova oss fram vad vi ville ha.
Det visa sig att vi var jätte nöjd med denna modell och älskade den.
Dock fattades det någon del upptäckte vi och denna skulle kosta 1000kr att köpa på Barnens Hus.
Inte något man vill lägga på en sådan pass gammal vagn...

Det blev alltså en ny Emmaljunga Citycross från 2011 i det nya PP utförandet.
Petter fick välja färg, mitt enda krav var att den skulle funka till både kille och tjej. Så det blev en sånn här med footsack:


Fin va? Mycket finare än förra! Jag tror vi kommer bli super nöjda :) Längtar tills vi får den om ca 2 veckor!
Känns mycket säkrare med en helt ny än beggad. Man vet ju aldrig vad som fattas från dem...

Dessutom har vi varit sugen på en sulky vagn med full liggläge och då blev det denna fast i brunt:


Den har vi provkört nu i någon dag och både jag och Petter tycker den är jätte smidig att köra!
Kan varmt rekomendera denna. Dock har redan hjulen börjat gnälla med vår käre räddare i nöden Robban tipsade om silikonspray :) Det är ju faktiskt skönt att ha en smidigare vagn i stan, när man åker och handlar och när vi ska åka ner till stockholm.

Nog om barnvagnar nu, jag ska he mig i duschen!

Malin - Nöjd!

Kommentarer
Postat av: Choppe

"När vi ska ner till Stockholm."

Du anar inte hur glad jag blir av att läsa den meningen!

2010-08-16 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0