Mamma Malin goes kalas :)

Ikväll ska mamma Malin och pappa Petter bara vara Malin och Petter.
Ikväll ska vi alltså göra kalaset med Marika och Robban som också är barnfria!
Men det blir nog ganska lugnt eftersom vi ska på lilla Jeffs dop imorgon.

Igår fick jag ett infall att jag ville förändra mig och tog tag i saken.
Jag är alltså nu mera rödhårig :)
Petters kommentar "Du är snyggare nu än förut"  Haha, han är rolig han ibland :)

Casper växer och mår som en prins :) Lika glad varje dag. Han gråter nästan aldrig förutom när han ska sova på kvällen. För det är ju inge roligt, man kan ju missa något! Han bara älskar gröt och potatis som han nu får äta och gissa om jag har en nöjd kille? Han till och med vaknar med ett skratt :) Jag älskar honom så!

Nä nu ska jag gå och vila lite, ringa Marika, skriva färdigt kortet till imorgon och fara till Björx och hämta lite grejer. Sen blir det att fixa sig lite!

Mer uppdate senare...

Malin - Kalasklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0