BVC besök!

Idag har vi varit till barnmorskan.

Casper vägde 6540g och var 63cm lång.
Vilket betyder att han fortfarande följer kurvan perfekt! Ska lägga ut en bild på kurvan någongång, det är skitläcker eftersom hans vikt och läng ligger precis PÅ kruvan :P Hihi, exemplarisk gosse :) Nog för att kurvan egentligen inte spelar så stor roll så länge barnet mår bra!

Sen pratade vi lite om hans smakportioner och hon tyckte det lät bra som jag gjorde nu.
Hon sa att man får ju som exprimentera lite efter vad som känns rätt för barnet och sen öka på.
Jag tycker faktiskt att vi har hittat en bra balans nu. Men tycker synd om Marika som jämt får frågan "HUr gjorde du?" och "vad tror du om det?" Hihi, fast hon är så snäll så hon svarar alltid :)

Annars charmades han som vanligt ;) Både barnmorskan och en annan mamma i väntrummet tyckte han var så otroligt stark och charmig! Han hoppade i famnen och skrattade :)

Nu har jag fått skryta om min lilla unge! (Som alla mammor måste få göra ibland!)
Så då är det dags för lite kaffe innan busungen vaknar till liv efter en lång powernap!

Malin - Älskar livet som mamma!

Kommentarer
Postat av: Marika

Dom frågorna får du ställa Malin hur många gånger du vill, jag lovar jag ska ALLTID svara och ge dig mina goda råd! :)

2010-08-18 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0