Ja jag vet...

Det är grymt dåligt med uppdateringar nu :P
Mesta tiden har vi spenderat i de två lägenheterna.
Nu är iallafall en klar och förhoppningsvis börjas det med den andra i veckan.
Håll tummarna hårt!

Vi har iallafall inte hamnat på BB ännu.
Fast nu börjar vi bli less på att vänta. Våran lillvän får gärna komma nu.

Nu på morgonen har jag skjutsa älsklingen till jobbet, målat naglarna, plockat ögonbrynen och duschat. På en stund tänkte jag stoppa lite i magen och sminka mig lite. Ska gå en sväng på stan och inhandla lite smått och gott :) Sen blir det nog en sväng på storheden också.

På eftermiddagen ska jag baka nå gott och sen laga mat.
Undra vad man ska hitta på för nå idag?

Ska här framöver lägga upp bilder på nya lägenheten så ni får se vad vi pysslat med.

Malin - Vill bara att värkarna ska sätta igång på riktigt...

Kommentarer
Postat av: ILA

Jag har ockso haft fullt upp, so har inte hunnit lasa din blogg so mycket.

Skont att hora att allting gor bra for dig.

Nu ar det inte lange kvar! :)

Du moste holla mig uppdaterad om allting som hander och sker i magen, nar jag ar so longt borta och inte kan vara dar.

Saknar dig!

Puss <3

2010-04-06 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0