Valborg!

Hej på er!
Visst är det ljuvligt ute?
Därför det inte blir så mycket uppdateringar här för vi är mestadels ute.
Jaha, så där en vecka efter påsk så blev det valborg.
Är det bara jag som tycker det känns knäppt?

I fredags började jag och Casper dagen med en välförtjänt sovmorgon.
Sen åkte vi till stan och mötte upp Marika, Eva och Rasmus för lite lunch och kläd inköp.
Grillade sedan hampisar hos mamma och pappa med min lilla familj innan jag gjorde mig klar för tjejkväll.
JA ni hörde rätt, jag har varit ut två helger i rad. Det händer inte ofta mina vänner.
Jag, Marika, Cissi och Emelie träffades hos Cissi i stan. Senare kom Ida och Maria dit också.
Vi drack vin, surrade och hade det jättetrevligt!

Sen gick vi ut och splittrades tyvärr efter ett tag. Men jag och Marika dansade då fötterna av oss på olivers,
Tog en Taxi hem och somnade gott i sängen :) För att sen vakna 11.30 dagen efter!!! Det har inte heller hänt på länge. Men jag har världens bästa sambo som gick upp och ut med sonen så jag skulle få sova ut <3

Lite senare på dagen åkte vi till VÄRLDENS FINASTE SARA och grattade henne.
GRATTIS igen och jag hoppas verkligen du fick en underbar och rolig kväll.
Vi droppade också in till Petters farbror som praktiskt nog bor på samma kvarter och fyller år samma dag!

Valborgsmässoafton firade vi såklart med våra fina vänner Marika, Robban och Rasmus.
Kvällen bestod av skratt, ironi med lite inslag av knasiga ideer ;)
och självklart en massa bus för pojkarna!

Menyn såg ut så här:
Förrätt:
Tunnbrödskorg med räkröra och löjrom
Varmrätt: Flintastek, Fläskfile, Klyftpotatis, tatziki, pepparsås och sallad.
Efterrätt: Tobleroneparfait med hallon.

Vi var och tittade på majbrasan här på björx och sen såg vi fyrverkerierna från porsön på balkongen.
En jätte mysig och lyckade valborg med andra ord.

VET NI VAD?
Casper har börjat GÅ hela tiden nu.
Det känns som om han har blivit stor över helgen.
Han är så duktig och vi är så stolta!

Nä, nu ska jag gå och ta nå kvällsfika och kanske se ett avsnitt deperata husfruar.

Ny vecka, ny dag och nya tag imorgon.
Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Malin -
Tycker det är liiiiite dåligt med kommentarer just nu. Blink, blink!



Kommentarer
Postat av: Marika

Det är så himla kul att Casper börjat gå nu så han och Rasmus kan springa och busa ännu mera..

Nu har vi det vi gör! :)



Tack för en trevlig valborg, vi är så lyckligt lottade som har såna underbart fina vänner som ni!



Och Tack även för en trevlig dag i Fredags!



2011-05-02 @ 23:15:59
URL: http://marika86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0