Tjoho tjohej!

Här har det varit dött ett tag med anledning av att vi helt enkelt haft fullt upp.

Igår blev alltså min lilla kille 11 månader, så han kanske inte är så liten längre.
Kan inte förstå att det snart har gått ETT ÅR. Vansinnigt!
Det har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv och jag hoppas allting kommer fortsätta vara så här jäkla bra <3
Varje dag får man se sin son upptäcka och lära sig nya saker, det är så fantastiskt att det inte går att beskriva. Att dessutom få uppleva allt det här och hela livet med en person man älskar så mycket.
Ja, det måste vara en dröm! och där ibland smyger den där lilla oron, ska de verkligen vara så här bra?
Men vi NJUTER av varje sekund.

Jag har jobbat ganska mycket på senaste tiden
och det har varit jätte roligt.
Måste säga att jag trivs som fisken i vattnet och håller alla tummarna att jag får jobba mer där.

Dessutom har vi haft en massa mysiga dagar ute i solen på olika utflykter.
Jag ÄLSKAR verkligen våren och att det har blivit varmare  så man kan vara ute.

Idag har vi bara myst på morgonen och sett Händige Manny.
Men nu ska vi ta tag i lite veckostädning och sen ge oss ut på lite äventyr.
Ikväll blir det nog bara att laga gomiddag och se hockeyn. *

Så här hemma är det full rulle minst sagt.
För här planeras det 1 års kalas, 60 års kalas, utlandssemester, vanlig semester och även knåpa ihop veckorna så vi kan jobba båda två. Så den tid som finns över spenderas på familjevis och om vi då sitter ihop får vi göra det, för vi VILL det :)

Dessutom måste jag rikta ett stort TACK till alla som hjälper till att få vår vardag att fungera just nu. (Speciellt med tanke på i veckan)
* VÄRLDENS BÄSTA mamma och pappa.
* Våran egen (och som vi aldrig kommer dela med oss av) Favorit Faster Frida. 
* Stor kusin Sofia :) (samt Kenneth, Nina och Erik)
Ni är bäst, tack för att ni finns <3

Malin - Nä nu ska det städas och sen ringas yttligare för att fixa lite grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0