Soliga dagar :)

Vi har passat på att njuta av din fina vädret som har varit nu.
Idag har det varit 10 i skuggan och 18 i solen!!!

Vi bestämde dejt med våra kompisar idag.
Så vi promenerade upp till ormberget, åt lunch och var ute ett par timmar.
Skönt var det och barnen verkligen njöt av varje sekund och sen hade vi två trötta killar som somnade i vagnen på vägen hem.

Jag tycker det är jätte viktigt att man är ute med sina barn.
Att man vänjer dem att leka ute och vara ute samt att de mår så mycket bättre av frisk luft och aktivering.
Därför försöker vi gå ut och leka med Casper varje dag.

Ikväll har jag och Casper haft en myskväll för oss själva för Petter är och ser hockey med grabbarna.
Casper kom nyss och sa "mamma" och lyfte armarna mot mig.
Så jag tog upp han i famnen och han somnade på fläcken.
Mysungen min :)

Ska nog gå och koka en kopp te innan det är dags för sängen.
Idag är jag jättetrött och ska gå och sova strax :)



Namnamnam


Promenad på Björkön i helgen.

Malin - Hoppas ni också kunnat vara ute i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0