Tror det blir en städdag idag :)

Godmorgon!

Jag och Casper tog sovmorgon idag och har nyss vaknat och ätit frukost.
Verkar bli en fin dag idag också men jag tror det får bli en städdag.
Förmodligen även en tvättdag. Men skönt att ha det klart innan helgen för då vi bara ska njuuuuuuta!

Igår hade jag och Casper mysdag med Linda på stranden. Vi åt kycklingsallad och badade lite.

Idag jobbar Petter sin sista dag fram till 5 september.
Hur skönt är inte det älskling?! :)

Nä, nu ska jag och Casper ta en prommis innan vi tar tag i städ och tvätt.
Hoppas ni alla har det bra!

Malin - Det är någonting med halv uppdruckna kaffekoppar :)


En dag på Björkön. Blivande fotbollsproffs kanske?


Kommentarer
Postat av: Faster Frida

Går han i fasters fotspår måntro?! ;)

2011-06-17 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0