Hej på er!

Nu blev det ett litet glapp här mellan inläggen så jag tyckte det var dags att ta tag i saken och göra en lite uppdatering.

*Vi har återgått till vardagslivet efter vår mys semester i Turkiet.

* Vi har fått dagisplats till hösten och det känns nervöst. Hur växte han upp så här fort?!

* Nationaldagen firade vi på Hägnan tillsammans med våra fina vänner Jenny, Kalle, Lova, Robban, Marika och   Rasmus. Vilken otroligt fina vänner vi har, alltid mycket bus och många skratt!

* Casper pratar mer och mer för varje dag som går. Det senaste i raden är "tick ack" när man frågar hur klockan låter. Även "Oppe" är bland de senaste och då menar han sin älskade farbror Choppe. Någon som inte tycker det är lika roligt är hans otroligt tävlingsinriktade faster som sitter och nöter "faster" med honom. Haha, men snart så...


* Har idag varit på utbildning för nya jobbet och det kändes bra. Som tur är har Casper sin fina faster som ställer upp så otroligt mycket för oss så de har haft en mysdag tillsammans.

* ÄNTLIGEN har det blivit bättre väder här också och idag har man kunnat gå ut utan att frysa.

* Jag har skurat balkongen och pyntat lite så nu kan man sitta ute också.

* Det har varit morsdag och jag fick en STOOOR bukett med blommor (som förövrigt lever ännu).
Samt ett jättefint halsband som det står älskad mamma på med matchande örhängen.


Nä nu tänker jag gå och duka fram lite kvällsfika till min fina Petter som kommer hem snart från fotbollsmatchen.
Hoppas ni alla har det bra :)

Malin - En gång var det en vis vän som sa "Allting har en ful ovana att lösa sig"
Gång på gång visar livet att han hade rätt <3

Kommentarer
Postat av: (Ch)oppe

-"Jag är nöjd."

2011-06-08 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0