Senaste dagarna!

Igår vaknade jag och Casper kring 9 men han hade fortfarande lite feber och var hängig.
Jag bestämde att det fick bli en till innedag för lilleman.
Casper somnade sen om vid 11 och vaknade vid 14 och då var febern borta!

Vid klockan 15 kom Caspers farmor och farfar förbi. Så jag passade på att åka iväg och ta en fika på storheden med söta Linda, det var faktiskt ganska skönt att komma ut en sväng. När jag kom hem stod maten på bordet, vilka änglar de är! :) Petter och jag var också och tränade på kvällen, nu jäklar är det andra bullar som gäller!




Imorse trodde jag faktiskt inte mina ögon när jag vaknade och såg på klockan.
10.30
Casper hade då verkligen tagit sovmorgon, SKÖNT :)

Sen städade jag upp här hemma lite grann, tvättade, diskade m.m

På eftermiddagen kom Jenny och Milo på besök. Det blev självklart massa lek och bus men också lite gofika. Alltid lika trevligt :) Jenny hade köpt skit schnygga glasögon så jag blev avis... Måste ju också hitta ett par jag verkligen vill ha!

Jag och Petter lagade middag och sen gick vi ut på en långpromenad. DUKTIGA VI ÄR :)
Nu ikväll så har vi bara myst och sett Änglagård 2.
Igår såg vi ettan också, vi hade nämligen tänkt uppdatera oss lite innan vi ska se trean på bio.

Nä nu måste jag nog också krypa ner i sängen för  imorgon är en ny dag.
Undrar vad man ska hitta på? Får se hur Casper mår...

Malin - "Marika, vad ska din son äta för kulinariskt imorgon?! Jag har PLANERAT färdig nu :) "

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har hittat din blogg, Kul att följa dina & familjens dagar :) Måste verkligen ses snart..Hör av mig imorgon.

2011-01-14 @ 01:22:04
URL: http://ctandersson.blogg.se/
Postat av: Marika

Haha, jag kom faktiskt inte på någon Kulinarisk måltid åt Rasmus idag. Får börja planera bättre och lösa de någon annan dag! ;)

2011-01-14 @ 21:44:53
URL: http://marika86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också se Änglagård...

2011-01-16 @ 17:53:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0