Mera ajaj i öronen!

Nu har det gått några dagar sen jag har uppdaterat...
Men här hemma har vi bara fokuserat på en sak: CASPER.

Sakta men säkert blev han bättre med antibiotikan men nu är vi tillbaka på NOLL!
Han har jätte ont i öronen ikväll och nu vaknade han nyss och panik skrek :(
Imorgon är sista dagen för antibiotikan, undra sa flunda om vi inte måste ge han en omgång till?!
Men som tur är ska vi till BVC imorgon så då ska jag be dem kika till öronen.

Imorgon hade jag en heeeeelt oplanerad dag med hips vips blev den fullplanerad.
Så imorgon på morgonen ska jag köra ut Casper till Måttsund.
Där ska han få vara med sin farmor och faster medans jag ska på ett hemligt möte. (Ni som vet kan ju hålla tummarna)
Sen ska jag med pappa och fixa diverse saker.
Tillbaka ut till Måttsund och hämta Casper och svärmor för ett besök på BVC och ett mysfika på Cafeet.
Sen ut till Måttsund igen för lite middag :)

FULLT UPP med andra ord! Så jag ska väl passa på att gå och sova nu.
För jag är ju inte direkt van att stiga upp så tidigt som 07.

Hoppas ni har det bra och att ni är friska och krya!

Malin - Alla pusselbitar i mitt liv passar perfekt ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0