En trött liten Malin...

Idag har vi klivit upp 06!
Jag kan ju då berätta för er att det inte är vanligt att vi är vaken så tidigt.
Är än en gång tacksam för att min son oftast sover till 09-10 och ibland till och med 11.
Han tittade då på mig som om jag inte var klok när jag steg upp samtidigt som Petter.

Casper har haft en mysig förmiddag med sin farmor och faster.
Medans jag hade en ragga runt förmiddag med min pappa och det var riktigt trevligt :)
Vi uträttade en massa ärenden - effektivitet kallas det!
TACK älskade pappa!

Sen har jag och svärmor varit till BVC med gubben
som nu mera säger "Ubbe" varje gång man kallar honom för lillgubben. Hon var lika imponerad som vanligt av vårt lilla Charmtroll. Läkaren som kollade öronen lyckades han också charma...

Nu är jag och Casper ute i Måttsund och längtar efter vår pappa Petter som snart kommer hit.
Casper sover gott en VÄLBEHÖVLIG stund och jag tittar medans svärmor (som lagar 4 rätter!!!) har problem med att hon inte får plats med alla grytor på spisen.

Malin - Trött och otroligt glad över att slippa laga middag ikväll: TACK ANN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0