Dag 02: Min familj

Åh, min älskade, älskade FAMILJ :)
Jag är så lycklig, stolt och glad över min familj.

Den 17 april i år fick jag för första gången använda ordet "Min familj".
Det var ju då vår lilla prins föddes och då var vi plötsligt en liten familj.
Det var stort, stark och helt underbart, en känsla som inte går att förklara.

Min familj består då av min sambo Petter och min prins Casper som ni säkert redan förstått.
Så är kommer en lite presentation av dem:

PETTER

Han är som mig 22 år och världens snällaste sambo.
Petter är den som oftast får mig ner på jorden,är mitt bollplank och den som alltid får mig att skratta.
Han tycker om att träna, jaga och se på film. Han kan allt om allting, en riktig allmänbildad person!
Jag och Petter är inte alls lika varandra men kompletterar varann på ett bra sätt!
Men en sak är han riktigt rädd för och det är att ringa telefonsamtal, haha!



CASPER

Mitt 9 månaders charmtroll.
Han är go och nästan alltid glad och busig. Casper är också väldigt social och älskar att vara med andra barn och vuxna. Han älskar mat och det roligaste han vet är att dra ner allt från vardagsrumsbordet :)
Han har lärt sig krypa, ställa sig upp, ta sig fram i sidled och även lärt sig säga några ord. Det är verkligen spännande att få följa hans utveckling. Jag älskar denna lilla pojke så otroligt mycket och jag kommer alltid göra allt för honom.



Finns ju några andra också som jag räknar till min familj.
Självklart mamma och pappa men också Petters mamma, pappa, syster och bror.



"En familj som håller samman är oövervinnerlig!"

Malin -  Är som sagt väldigt STOLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0