Tidig morgon!

Här har vi vaknat redan 07! Inte riktigt vad jag hade planerat, men blir det någonsin som man planerar?
Dock är min son på världens bushumör så  man kan inte göra annat än skratta!
Kan man få bättre start på dagen ändå?
Ska nog ändå ta en powernap lite senare innan jag börjar jobba.

Ikväll och imorgon är det dags för jobb igen.
Fast jag kanske inte "får" åka och jobba eftersom vi tydligen sitter ihop.
Det var då mer än vad någon av oss visste, haha!

Iallafall så kommer svärmor och Frida hit idag och ska vara med Casper.
Tur att vi har dem ibland :)
För jag tycker det är jätte bra att jag har möjligheten att jobba kvällar och helger.

Nu ska vi krypa ner under filten i soffan och titta lite på Händige Manny så C kanske somnar en stund.

Hoppas ni får en bra dag!

Malin - Fryser...

Kommentarer
Postat av: Marika

HAHA, vad är nu detta..Ännu fler svartsjuke kommentarer?!

MEN imorgon är det bara att ni sliter er loss från varandra för du ska ju vara Bartender med mig! :)

2011-02-24 @ 17:09:14
URL: http://marika86.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Vilken härlig dag vi haft ihop med en härlig kille och att dammsugaren är väldigt intressant upptäckte vi, den funkar även som barnvakt, man glömmer bort mamma. Saknar han redan men vi ses på söndag.

2011-02-24 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0