Nu till någonting roligare :)

I går började vi dagen med att fira älskade mamma som fyllde år.
Vi köpte henne en tavla på Casper och en klocka, hon blev jätte nöjd!

Sen åkte jag och jobbade i byn och det var jätte kul och gick jätte bra!
Medans Petter och Casper firade Ps mormor som bjöd på födelsedagsmiddag!
Synd att jag missade middagen för det lät riktigt gott!

Idag ska vi strax åka ut till Måttsund och bada bastu :)
Sen blir det middag och efter det ska jag och svärmor på Me and I party.
Hoppas de har några fina kläder.

Börja inte ens kommentera vårt förhållande. Ni vet absolut ingenting, uppenbarligen!

Malin - Är nöjd med sitt liv!


Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken mysig Söndag ni verkar ha! : )

Hoppas du hittar nå fina kläder på Partyt!



Trist och läsa att du verkar ha fått några elaka kommentarer.. Bry dig inte för det är förmodligen bara någon som inte tål och läsa din åsikter, och nån släng av avundsjuka för att ni är så underbara och är lyckliga!



Och jag är så glad att jag hittade en sån fin vän som dig!

2011-02-13 @ 18:27:04
URL: http://marika86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0