En liten update!

Idag visade mätaren -33 men det var bara att klä på sig och traska iväg till BVC.
Det gick faktiskt över förväntan. Det var bara lite jobbigt att andas in...

Casper väger nu 9600 och var 74cm lång.
Självklart skulle han passa på att visa allt han kan och hur mycket han hinner.
Så han for runt där som en virvelvind, skrattade, pratade, stod och grejade.
Vår barnmorska bara skrattade och frågade om jag har nå att göra på dagarna?

Det jag pysslade med tidigare idag var att baka cake pops (kaka på pinne)
men det gick inge vidare. Ska göra ett nytt försök någon dag!
Tror jag skickar dessa med P till jobbet imorgon, där verkar allt slinka ner :)

Jag är faktiskt riktigt trött ikväll så jag tror jag ska gå och sova nu.
Undra om man börjar bli gammal?

Malin - Jag kommer alltid finnas här för dig!

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Vi skickar fika till höger och vänster ;)

2011-02-17 @ 21:45:44
Postat av: sofia

tack själv :)

2011-02-20 @ 22:02:41
URL: http://sofiamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0