Alla hjärtans dag!

Idag har vi varit riktigt morgonpigga. Jag steg upp redan när Petter åkte och gjorde mig färdig.
Väckte sedan Casper och gav honom frukost och gjorde han iordning.

Blev ganska deprimerad dock när jag kollade på termometern och den visade -29.9.
Det var bara att klä på lille mannen.

Sen kom Faster Frida och Farmor Ann för en tripp till Metropolen Boden.
Väl framme i Boden åt vi frukost på Opalen och sen kikade runt i  lite affärer.
Blev lite alla hjärtans dag presenter bara, Boden har ju inte det bästa utbudet, haha!

Nu har jag lagat lite middag. Det blev något så enkelt som Pestopasta sallad med kyckling.
Sen gjorde jag en liten efterrätt också. Men innan det goda måste vi göra lite nytta och handla.
Men sen ska vi njuta av en mysig kväll tillsammans och öppna det spännande paketen C har fått.

Jag har världens bustroll idag <3 Men jag älskar han av hela mitt hjärta.
Samma vill jag säga tills hans underbara Pappa. Ni är det bästa som har hänt mig!
Jag älskar er!

Jg skickar även en massa kramar från oss till vår favorit farbror Choppe!
Hoppas du och Ulrica får en fin dag tillsammans :)

Malin - Vår familj är så fin!

TACK Marika och Cissi för det värmande orden.
Ibland ser man bara vilka som är det finaste vännerna. Jag är glad att jag har er!
Jag tar inte åt mig så mycket för jag vet att vi uppfostrar våran son på ett bra sätt och vi är lyckligare än många andra är.  och Marika: Du har så rätt så! Jag är så glad att jag har dig också min fina vän <3 Livet vore inte det samma utan dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att vi fick följa med, lite kallt och en knasig bildörr men det gick bra ändå. Och när man har denna glada och goa unge med sig känner man inte kylan, han värmer oss enormt med sin kärlek. Tack för att ni finns.

2011-02-14 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0