Litet blir stort!

Hej på er!

Så här på kvällskvisten håller vi på att putsa fönster och stryka gardiner.
Men det är värt allt slit för vi får så himla höstmysigt och fint här hemma.
Jag tycker det är så himla mysigt när hösten kommer smygande och med det tända ljus...

Idag har vi haft yttligare en bra dag och även en superhelg :)

På fredag var vi och inhandlade lite gardiner och krimskrams.
Sen var jag på klassfest med min nya klass (det låter verkligen som om man har blivit liten igen...)
Igår hade vi kräftskiva med våra finfina vänner Marika, Robert och Rasmus, Jenny,Kalle och Lova.
Barnen busade på i vanlig ordning och vi åt en god middag även fast kräftorna jag och Marika köpte fick sämst i test! Dom var goda och även allt annat vi smällde i oss. 

Idag har vi varit och firat Petters farfar som fyllde år. Det var extra kul i år eftersom släkten fått tillökning med en sex månader bäbis och en liten liten nykläckt en. Åh, så fina de var och så himla nostalgisk man blir :) 
Vilken klycha men jag kan faktiskt inte förstå att Casper har varit så där liten en gång.

Sen fick jag trevligt besök av rara Sara :) Hon är verkligen en fin vän <3
VI åt middag, surrade och tog en prommis. Mitt lilla hjärta var sjövild och ville visa ALLT han kunde!
Nu ikväll har jag och min duktiga sambo kört ett städryck, så nu är här höststädat och klart.
HÄRLIGT!

Så nu drar yttligare en ny vecka igång i fullfart.
Imorgon blir mitt lilla hjärta en stor dagiskille och jag kan fortfarande inte förstå var sjutton tiden tar vägen?
Hur kunde han bli så här stor?

Ingen annan kan nog förstå en mammas KÄRLEK till sitt barn.
För det är helt otroligt vad jag älskar min lilla älskling, mitt ALLT <3

Malin -
Liten blir stor någongång! (Men snälla, kan vi inte stanna tiden en stund?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0