Nostalgisk!

Hej och hå!

Först, Choppe: Vad bra att du gillade förra inlägget. Nu väntar (och längtar) vi efter en liten kusin till Casper så vi får en liiiiten bäbis att rå om :)

Nu ligger mina älsklingar och sover gott i våran säng.
Ska strax lyfta över Casper till sin egen säng och krypa ner själv.
Är gode trött, har jobbat frukost idag och sen ikväll har våra vänner varit på kalas :)
Casper tackar och bockar för alla fina presenter han fått.

Ja, tänka sig, vår lilla prins fyller ett år.
Många tankar har snurrat i huvudet det senaste dagarna och man kan inte låta bli att vara lite nostagisk.
Men kort och gott har det varit det bästa och mest lärolika året i mitt liv.
Tänk för ett år sen väntade och väntade vi...och hade ingenaning om vilken vändning våra liv skulle ta!

Har iallafall sökt till högsskola nu så nu håller vi tummarna att jag kommer in.
Visst håller ni dem hårt med mig? Har ni sökt någonting?

Förresten har ni nå tips på bra 60års presenter?
Pappa fyller nämligen år snart och jag har INGENANING.

Nä nu ska jag gå och sova så vi orkar med  nya kalas imorgon.
Nattis!

Malin - Känslan går inte att beskriva just nu.






Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag tycker som dig, skulle vara kul med ett barnbarn till.

2011-04-16 @ 18:22:18
Postat av: Choppe

Ingen press nu.

2011-04-18 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0