Målarfärgen åkte fram!

Sent igår kväll började jag och Petter spekulera och det resulterade i att vi här idag så med var sin pensel och målar. Det är köket och hallen som haft 4 olika tapeter som får sig en omgång, så är blir nu vitt och ljust :)
Dock är det bara en tillfällig lösning tills vi har tid och ork att byta hela köket men det är ett försök att sminka en gris tills vidare och jag tycker det ser mycket fräschare ut iallafall!

Så jag flyttade fram min vårstädning till veckan och då jäklarns ska dammråttorna få sig vad de tål ;)
Och efter städningen står bakning på schemat, ja, här är det full rulle hela tiden.

Nu frågar ni er säkert om Casper är hemma och har lika roligt med färgen som vi har?
Nej, det är han inte. Han har en semester dag hos farmor och farfar som nog tycker det är ganska kul att få mysa med honom en dag. Tur att vi har dem ;)

Ikväll är det över till våra kära vänner som gäller. Så jag ska nog slänga mig i köket och snöra ihop efterrätten strax. Innan det är dags att ge sig på varv numero tre.

Hoppas ni alla har en mysig helg med de ni älskar mest <3

Malin - Det här med avundsjuka är ganska spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0