Lovely, Its friday!

Fasiken, jag glömde köpa kaffe igår.
Är så jäklarns kaffe sugen men jag överlever nog!

Casper vaknade vid 6.30 och somnade om vid 7 och han sover fortfarande!!
Man blir nog trött av att hejja på Luleå Hockey.
Som tråkigt nog åkte ut igår men har gjort en sjukt bra säsong!

Jobbade of course igår och det gick bra fast är sjukt trött idag.
Vi bestämde oss precis för att hälsa på FFF (favoritfasterfrida) i Piteå idag.
Så det blir ju ett mysig avslut på veckan :)

I helgen har vi inget bestämt faktiskt för ovanlighetensskull och det känns väldigt skönt!
Ska nog kolla med Sofia om hon vill baka bullar med mig eller kanske blir det något annat spännande som att jaga dammråttor.

Nä nu ska jag snabba mig att föna håret och sminka mig innan lillgossen vaknar.
Så vi tar oss iväg snart!

Hoppas ni alla får en mysig fredag och en skön helg!

Malin - Thank god for this life!

Kommentarer
Postat av: Marika

Synd att jag inte var hemma då hade du fått komma förbi och få dig en kaffekopp hos mig : )

Förstår att Casper måste vila så han orkar busa när han ska till sin Faster, Ha så kul! : )

2011-04-01 @ 11:37:26
URL: http://marika86.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för en trevlig dag med dig & Casper! :)

2011-04-01 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0