Its something about birthdays :)

Hej på er!

Här kommer ett litet snabbt inlägg innan jag ska total däcka i sängen så jag orkar med samma tempo imorgon.

Först idag fick jag ÄNTLIGEN mysa med lilleman eftersom jag jobbat 4 dagar i rad så har inte vi fått ha våra morgonritualer. Sen blev det att gå till BVC för det var (redan?!) dags för ett års kontroll samt sprutor.
Kan någon snäll rackare berätta för mig var detta året har försvunnit?
Hur som helst fick han godkänt och utlåtandet var "Han är inte bara otroligt snygg utan smart också!"
Sen stack de honom flera ggr, han fick även sprutor för att vi ska åka utomlands.

Nu ikväll har jag bakat med min älskade mamma. Sen har jag också strykt gardiner och min fina sambo har hängt upp tavlor m.m i den nymålade hallen.
Efter lite mer piffning här hemma kommer det bli så fint så :)
Plus att jag har anlitat min svärmor till att sy nya gardiner till Caspers rum eftersom jag inte riktigt blev nöjd med de gardiner jag sydde sist. Vad skulle vi göra utan Casper mormor och morfar, farmor och farfar? Som ställer upp så jag kan jobba, hjälper oss med diverse saker och bara finns där för oss <3

Nu väntar Petter på mig så jag ska bli klar här.
Men innan måste jag bara få säga hur fin min sambo är.
Igår när jag hade "hål" från jobbet ville han att vi skulle åka på stan och äta lite middag, så vi skulle hinna göra nå mysigt tillsammans innan jag började jobba igen.
Men även hur duktig han är när han är pappaledigt, det är städat, tvättat och donat här när jag kommer hem.

Imorgon ska jag fortsätta baka och städa.
Men på eftermiddagen imorgon ska vi åka till Boden för att fira Casper och Jeffs födelsedagar eftersom att vi inte kommer hinna det i helgen.

Hoppas ni alla får en bra dag imorgon!

Malin - Live, Love, Laugh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0