WORKTIME!

I lördags jobbade jag också för första gången på ett nytt ställe.
Kul var det men som ni vet när man jobbar första gången någonstans blir det mycket frågor.
Menmen, verkar vara ett grymt bra ställe att jobba på! och trevliga jobbarkompisar!

Jag tänker inte avslöja vars jag jobbar eftersom jag inte riktigt vet vem som kommer läsa det här.
Men det har som vanligt med resturangbranschen att göra :) Eftersom jag trivs så bra med det!

Så från och med nu kommer jag jobba lite då och då... och det känns bra!

Malin - Working girl!


Kommentarer
Postat av: Therese

Har du många mysko läsare? Lösenordsskydda då så du kan skriva fritt, heja heja!

Uhh, jag borde sova men huvudet är fullt av ekonomiska metoder, skönt att läsa lite roliga bloggar!

2010-09-30 @ 00:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0