Sjuklingar!

Här hemma på the snowway är vi tre förkylda rackare.
Hoppas det släpper snart så man får börja träna igen.
Det kändes lite typiskt att bli sjuk precis när man har kommit igång och träna.
Men men det är inte så mycket att göra åt.

Just nu passar jag på att uppdatera bloggen lite. Har skrivit inlägg eftersom men aldrig publicerat. Så nu har jag fixat de så ni har lite att läsa! Casper sitter just nu och försöker hjälpa mig att trycka på tangentera.

Petter har gått och lagt sig för att sova lite. Funderar på om jag och Casper ska ta oss ut en sväng så han får sova ifred. För Casper har blivit en pappig rackare :)

Har massa födelsedagar som kommer också så jag måste ta en riktig stan dag och inhandla lite presenter.
Har ni några bra tips på presenter??

Malin - snorpappret nästa!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är inte pappig han är mormig. Ha, ha

2010-09-06 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0