Morgongympa!

Jag och Casper har varit vaken sen klockan 7. Ganska skönt när han somnar sju och sover till sju.
Jag tycker faktiskt det är ganska mysigt att vara upp med honom på morgonen.
Idag gav vi pappa Petter lite sovmorgon eftersom han fortfarande är krasslig!

Min son har då haft morgongympa i hoppgungan :)
Så här ser det ut då:


Riktigt kul verkar det vara?!

Innan klockan 9.30 hade jag hunnit plocka ur diskmaskinen, städa toaletten, tvätta två maskiner, sett lite på TV och ätit frukost, lekt med Casper, vattna blommorna och dammtorka lite i vardagsrummet, duscha och sen sminkat mig. Snacka om effektiv man är som småbarns förälder. Kan inte förstå de som säger att de inte hinner äta eller städa?!

Nu ska jag iallafall platta håret och sen knalla till konsum för att hämta ut ett paket och posta ett brev.
Så får vi se var dagen för oss?! För idag ska ju bli en bra dag!

Malin - VI höres senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0