Fredagsmorgon!

Tycker det är så där lagomt kul att börja morgonen med världens migrän. Tur att mamma kunde komma och vara med Casper till han somnade om så jag fick sova en stund. Migränen har släppt men jag är trött!

På tal om det så har jag VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR!
Jag vet att jag har sagt det tidigare och jag kan säga det hur många gånger som helst.
Mamma och Pappa, hur skulle jag klara mig utan er? och allt ni gör för mig och min familj.
VI ÄLSKAR ER!

Nu står Casper och hoppar i famnen, toknöjd som vanligt!
Jag tänkte passa på att springa i duschen innan han ska ha mat och sen åka och göra lite ärenden.
Sen blir det middag här och kalasande som gäller :)

TREVLIG HELG!
Hoppas ni också får en mysig helg tillsammans med familj och vänner!

Malin - The one and only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0