Dagen idag!

Idag har jag som sagt pysslat på med min barnmat samt städa och donat lite.
Annars har jag VÄRLDENS huvudvärk, ajaj säger jag bara!

Jag undrar om det är tänderna som är påväg för lilleman?
Inte för att han är extremt gnällig men han har vaknat under nätterna två dagar irad nu.
Något som absolut inte brukar göra. Dock har han bara  ätit och somnat om i stort sett.
Men men, känns som om han har kliat länge i munnen nu men det kanske kommer när man minst anar...

Vår bilbarnstol var ju ingen hit och vi har funderat på att köpa en ny nu.
Det finns många märken som har bilstolar från 4-5 mån ålder.
Vi har bestämt oss för en BeSafe Izikid x3 ISOfix, ser ut så här:
Den fungerar från 5mån-4år och har fått många priser och utmärkelser. Samt vunnit många bäst i test.


Så nu kommer lilleman sitta säkert i bilen.
Dessutom kom mamma och pappa med en glad överraskning att vi skulle få den av dem!
SÅ SNÄLLT! TACK!

Dessutom ryktas det om en utlandsresa till våren när pappa fyller 60.
Det tycker familjen Stenman/Hansson låter som en alldeles utmärkt ide om det betyder att vi får följa med
och det gissar jag att vi får! Hihi....

Nä nu kom Petter hem så Casper ska få vara med sin pappa ett tag och jag tänker gå och vila!

Malin - Vad gör man mot huvudvärk? När inte alvedon hjälper...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Om ni får följa med utomlands, de får vi se. Ha, ha, soffhörnet är mysigare.

2010-09-03 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0