SNÖ!

Vet ni vad? Det första jag såg imorse när jag vaknade var SNÖ. Helt vitt här ute på gården... 
Passar ju bra när vi bor på Snövägen ;) Faktiskt ganska skönt om det skulle få stanna kvar på backen, det blir inte lika mörkt då!

Här hemma har vi redan varit vakna några timmar. Cookies är i ugnen, tvättmaskinen är på, Casper sover så nu ska jag passa på att göra iordning mig själv. Idag är det sex månaders kontroll på BVC, ska bli spännande som vanligt :)

Sen när vi kommer hem ska jag försöka möblera runt här lite grann och göra klart de sista baket. Dock önskade sig Caspers faster kladdkaka också så jag kanske måste snöra ihop en sådan...

Idag upptäckte jag att Casper vuxit ur 68 och har knappt nå kläder i 74 så jag måste nog ta mig iväg på en shoppingtur här någon dag. Hoppas de har fått in nå fina byxor på lindex!

Nä, göra sig iordning kanske?!

Malin - Här händer det grejer...

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundström

oj vad tiden går fort! att han redan är 6månader!

2010-10-12 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0