Bara för att...

4st tv-program jag tycker om.
1. Modern family
2. Cougar town.
3. Välkommen åter
4. Lite sällskap

4st saker jag gjort idag.
1. Varit på babysång med björxfruarna
2. Varit till frissan och fixat slingor
3. Ätit korv och makaroner hos mamma och pappa
4. Hälsat på svärföräldrarna

4st saker som jag längtar efter.
1. Resan till Stockholm
2. En sovmorgon (längre än till 9)
3. Få göra någonting tillsammans med älsklingen utan att stressa
4. Elin och Emma, fast det är ju två saker?!

4st saker på önskelistan.

1. Ett snyggt tårtfat på fot helst med kupa :)
2. Ittala glas
3. Lampor
4. Skor och kläder! 

4st saker som jag avskyr (HATAR)
.

1. Stress.
2. Otrohet
3. Begravningar
4. Sjukdomar

 4st saker jag tycker om att göra.
1. Umgås med min familj och vänner
2. Laga mat och baka
3. Inreda
4. Jobba

 4st saker jag ätit idag.
1. Korv och makaroner
2. Smörgås
3. Smakade en köttbulle i M-sund
4. Sen har jag nog faktiskt inte ätit nå mer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0