Älskade Morfar, vi saknar dig så!

Idag är det två år sen du gick bort min fina morfar.
Jag kan inte förstå att det redan gått två år, tiden går alldeles för fort helt enkelt...

Men jag hoppas och tror att du finns med mig och min familj iallafall.
Jag tror du sitter där uppe i himlen och ser på oss. Visst är han fin min lilla Casper?
Din familj har blivit större i år och jag vet hur stolt du hade varit över alla det små.
Jag önskar Casper, Mikaela, Line, Milo och Noel hade fått träffa dig för att få se hur underbar du var.
Men jag ska berätta för Casper vilken fin morfar jag hade.

Nu idag har det varit ungefär samma väder som för två år sen.
Då jag, Lena och Kent kastade oss in i bilen för att köra i snöstorm för att  få se dig en sista gång.
Att få säga hej då. Det var bland det tyngsta jag har gjort...

Du var så fin morfar. Så fridfull.
Jag hoppas du och mormor har det bra i himlen.

Jag är tacksam över att du funnits i mitt liv
och morfar, jag saknar dig så det gör ont!

/ Alltid ditt lilla Malinbarn


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Får ju tårar i ögon när jag läser det här. Tiden går fort.. Hoppas ni har det bra. KRam!

2010-11-28 @ 16:20:32
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0