Oj vad veckorna springer iväg :)

Nu har det gått en vecka igen... Det känns verkligen som om tiden bara springer iväg just nu.
Men det är väl ett bra tecken?

Dagarnar inleds oftast med en promenad med våra kompisar Marika och Rasmus. Blir olika turer varje dag men det blir oftast ganska långa promenader och skönt är det! Småkillarna verkar då trivas i vagnarna.

Eftersom det har varit sånt otroligt kanonväder hela veckan så har det blivit att sitta ute mycket. Har faktiskt börja få lite färg så man ser liiiite fräschare ut iallafall :) Man kan som inte fatta att det är mitten av maj och man kan gå i linne långt in på kvällarna.

Elin och Emma har också varit hemma i stan så det har blivit å träffa dem några gånger också. Bland annat tog vi en promenad till stan och tog en kopp kaffe på tisdag kväll.

Annars har det blivit en shopping dag med Marika. Handlade lite kläder eftersom förra årets sommar kläder är lite små ännu. Tacka vet jag leggings och tunikor. Men hellre lite rund och go med Casper i famnen :)

Lillkillen har vuxit så han är nu 54,5 lång och väger 4350g. Han har börjat skratta mycket när man pratar med honom och det är rätt häftigt :) Plus att han har börjat följa mycket med blicken. Måste åka på barnens hus och handla lite någon dag. Bland annat ett babygym måste vi köpa.

Idag har jag köpt nya gardiner till köket så på söndag blir det att börja fixa iordning lite här i lägenheten. Har kommit lite på glid eftersom man inte prioriterat det när det varit så varmt. Men nu banne mig måste vi får lite ordning här.  På söndag ska jag och Marika också åka och handla lite blommor till balkongen så det blir sommar fitn. Får bara se vad det blir för väder så de inte fryser sönder på nätterna.

Dopet planeras för fulla muggar
och nu återstår bara att ta sig i kragen och skicka ut inbjudningarna.
Det kommer bli så mysigt med ett sommardop. Hoppas bara på fint väder :)

Nu ikväll har vi varit och grattat Håkan som fyller 23 idag. GRATTIS,  GRATTIS!
och nu tänker jag krypa ner i sängen för jag är jäääätte trött. Mina killar ligger redan och sover på soffan, ska nog få dem att förflytta sig till sovrummet.

Malin - TRÖTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0