Idag säger vi grattis till pappa Petter!

Idag är det Petters födelsedag, hurra hurra!
I present av mig och Casper fick han nya golfshorts, en pappa mugg och ett halsband med "Casper" graverat på:)
Han verkar då vara nöjd :)

Idag har jag och Casper varit hos mamma och pappa hela dagen. Eftersom vi åkte dit rätt tidigt när det var mulet missade vi helt det fina vädret... Synd! Väl där har vi pysslat på med allt möjligt och tiden gick rekordfort innan det var dags att hämta Petter från jobbet.

Sen kom Sara, Håkan, Elin, Emma och Marcus på besök. Vi styrde ihop lite middag och invigde Petters nya grill som han fick i present av hans morbror Kenneth med familj. Suverän present som nog kommer bli väl använd i sommar om jag får bestämma! Finns det något godare än grillat?!

Efter middagen kom Kenneth, Katarina, Sofia, Erik, Sune, Göte, Maja, Mamma och Pappa på fika. Tack mamma för att du hjälpte till med bakningen! Jag tyckte det blev en riktig lyckad och mysig kväll!

Nu har jag och Casper precis varit och promenerat en sväng och sen städat undan här lite. Imorgon hoppas vi på lika fint väder och kanske en tur till björkön?

Är ganska trött så jag ska bara kolla ginatricot.se för lite inspiration och sen blir det nog att lägga sig i sängen och bara mysa. Kanske skulle jag bara ladda upp lite bilder på Casper? Så farmor och farfar i Thailand också får se hur han växer.

Malin - Det är så skönt med värme meeeen inte allergin :/

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Var inte Faster Frida och grattade Petter?

2010-05-15 @ 12:12:40
Postat av: frida

du glömde mig...

2010-05-15 @ 12:18:29
Postat av: Malin

Men gud förlåt Frida! Det var inte alls meningen :)

2010-05-15 @ 23:33:33
URL: http://livetarsummanavdinaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0