Vaccination

Hej hopp!

Vet att det har blivit lite dåligt med uppdateringar på senaste tiden...
Men ni vet ju hur det är när det är sommar. Man prioriterar lite annat än datorn.
Så liiiite förlåten är jag väl?

Så nu kommer en snabb update:

Badrummet: Nuuu snaaart är det äntligen färdigt. Imorgon ska det sista på tätskikten göra och sen är det kakling kvar. Så förhoppningsvis om drygt en veckan kan vi flytta hem. JIPPI! Längtar så fruktansvärt mycket att få göra iordning mitt hem igen...

Casper: Har varit på tremånaders kontroll idag och fått vaccin. Det gick jättebra, han skrek lite men somnade sen i bilen på vägen hem. Resten av dagen har gått bra dock gav jag han lite panodil ikväll för han kändes varm och trodde sig inte riktigt somna. Men nu sover han gott och förhoppningsvis gör han det hela natten.

Annars: Händer inte alltför mycket. Vi passar på att njuta av att båda är hemma på dagarna :) Det är fakiskt ganska mysigt att bara ta det lungt med hela familjen. Kommer verkligen sakna Petter när han börjar jobba igen.

Nu: Ska jag gå och sova för imorgon ska vi träffa någon gubbe som ska hjälpa oss kriga om badrummet...


Casper har fått bada för första gången i bassäng :)


This world that I found Is to good to be true

Malin - Nä nu måste jag sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0