Måndag igen

Det känns som om helgen bara har schvisat förbi. Visst är det lite typiskt att de känns som om man inte hinner göra nå alls? Dock har det varit en riktigt bra helg :)

I fredags på morgonen hämtade jag Caspers farbror Choppe från flyget, och gissa om det var en glad grabb när han vaknade? Han skrattade då så gott över att få se sin farbror igen :) Sen tog vi en lunch på södrahamn krogen tillsammans med Petter. Det var faktiskt riktigt gott :) Det var ju också så varmt ute så vi passade på att sitta ute och det var så skönt.

På kvällen hade Casper och Petter grabbkväll, gissa om det myste av att bara få vara tillsammans de två? Jag passade på att träffa mina tjejkompisar. Vi började med plockmat och vi ute på altanen hos systrarna Åström i Måttsund. Sen vidare ut på färjan eftersom det var sånt kanonväder. En riktigt kul och trevlig kväll :)

På lördag blev vi bjudna över till familjen Jönsson/Svensson på grillning. De hade lagat JÄTTE god mat och vi var sprickfärdiga när vi hade ätit färdigt. Efter att grabbarna hade somnat tog vi fram nya versionen av monopol och där fastnade vi några timmar. Dock vann Robban som vanligt... Till nästa gång måste vi andra lägga upp en bättre taktik.

Igår blev det bara en mysdag och det behövde vi.
På eftermiddagen var vi ut till Måttsund för att äta middag tillsammans och sen köra Choppe till flyget. Sen fixade vi lite inför dopet :) Nu är det bara en vecka kvar och jag längtar. Det kommer bli så mysigt!

Nä nu är det dags för mig att byta om och lägga Casper i vagnen för en promenad till kakelhuset för att möta upp Petter.

Vi höres! (tycker förövrigt det har blivit lite dåligt med kommentarer på senaste tiden...)

Malin - Limegrönt tycker vi om!

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Tycker vi verkligen om limegrönt?

2010-07-06 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0