Då var Casper dop avklarat!

Det blev en riktigt lyckad dag måste jag säga. Jätte trevlig och mysig, dessutom riktigt fint väder. Jag kan verkligen inte klaga.

Jag måste och tacka er alla som gjorde vår dopdag till ett jättefint minne. Ni, familj, släkt och vänner är guldvärda och helt underbara. TACK för er närvaro och för alla jättefina presenter. Det bästa av allt var ju att vi inte fick två av någonting!

Ska skriva lite mer om dopet senare.

Här kommer någon bild:


Min superfina familj! Jag älskar er!


Presentöppning. Gud vad presenter vi fick!! Detta en voksipåse från mor och far!

Mer bilder kommer senare!

Malin - Det här med dop tar på krafterna...



Kommentarer
Postat av: Helene

Hej! =) Har lagt upp bild på vagnen på bloggen nu, så det är bara att kika in :)

2010-07-14 @ 18:54:13
URL: http://helenenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0