En dag med Faster F!

Började min dag med att träffa den blivande faster F på stan. Vi gick runt och tittade lite på affärer och försökte hitta diverse presenter, hur det egentligen gick? Jaaa... det undrar jag fortfarande!

Köpte iallafall en liten alla hjärtans dag present åt P. Men den får förbli hemlig :P

Vi käkade lite lunch på Max och sen åkte vi till Björx. Var tvungen att fixa lite inför visningen och sen blev det ett fika med kusin S.

Eftersom vi inte fick vara hemma sen skjutsade jag Frida till bussen och P fort till sin faster och hjälpte dem med flytten till det nya huset. Jag åkte hem till mamma och fick min favorit mat: Strömming!

Visningen hade gått bra, hade varit några sällskap och alla tyckte lägenheten var jättefin!
Nu håller vi tummarna bara! Annars har vi en ny visning på söndag...



Hittade den här bilden från i somras på mig och F :)

Malin - Vill att det ska bli sommar NU!

Kommentarer
Postat av: F

Vi kläckte ju iaf idéer på presenter ;) Alltid något! Haha. Härlig bild förresten, längtar också till sommaren :)

2010-02-04 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0