Jag måste bara säga...

...HUR MYCKET JAG ÄLSKAR MIN SAMBO!
Han är helt underbar och fantastisk.

... Hur tryggt det känns att få krypa upp i hans famn och bara få finnas.
PRECIS SOM JAG ÄR.

... Hur min sons underbara leende kan få mig att glömma allt och bara inse hur fantastiskt livet är.
Att få se varje liten del av hans utveckling och känna sig stolt.

...hur trött jag är nu och måste få krypa ner i sängen snarast!

... hur tacksam jag är för att ha VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

... och sist men inte minst hur glad jag är att ödet (och Katarina) förde ihop mig och min fina vän Marika. För hon var verkligen en pusselbit som fattades i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, min älskade unge. Du är allt för mig och jag har världens underbaraste barnbarn. Ett leende från Casper får mitt hjärta att smälta.

2010-12-30 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0